Hemma från stan och kista nu !

Hej . Förlåt att jag inte har uppdaterat på hela dagen . Aja men iaf så åkte jag in och träffa pappa vid halv sex och vi käka lite o så , fick pengar också . Sen orkade jag inte va kvar med dem så jag åkte till tcentralen för jag tänkte köpa lite saker , men där ser jag att bara hemköp e öppet . men men går ner dit och köper en hårinpackning plus mors dags present . Ville ju köpa en bikini och smink så jag pkte till Kista eftersom de va de enda som hade öppet  . Så gick runt lite där och köpte ett nagellack , puder, bikini , bodylotion,sololja och ansiktscreme :) Sen åkte jag hemma . Och nu e jag iallafall hemma och e sjukt trött , har ont i benen eftersom jag gått i klackskor hela dagen .. Aja nu orkar jag fan inte skriva mer . händerna värker också :( Puss




Kommentarer
Postat av: B

bikinin matchar inte ens, och BTW sluta lek att du har stora bröst!

2009-06-01 @ 12:47:15
Postat av: Sara

Haha ? nej jag tycker inte om att ha matchande bikini , de e väl mitt val ? HAHHAHA SKA JAG SLUTA LEKA ATT JAG HAR STORA BRÖST ? fråga vem som helst som känner mig så kan dem intyga att jag har stora bröst . Förresten vem fan e du ? har du inget annat för dig än att sitta o kommentera på MIN blogg ?

2009-06-01 @ 19:26:05
URL: http://sesssssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0