Kaosad valborg

Hej på er , hoppas ni hade en bra kväll igår ?:) Det hade inte jag iallafall .. fyfan ! Tänkte berätta lite . Först så var jag , älsklingen och Felicia hemma hos mig och fixade oss osv . Sen vid halv tio så drog vi till alby (tyresö ) för det skulle tydligen vara skitnajs där, Milly följde med oss också , men JÄVLAR vad fel vi hade . Satan de va förfan typ tio pers där och dem höll på och släcka majbrasan precis och det var snutar överallt verkligen ! Men vi orkade inte dra på en gång så vi satte oss uppe i skogen och blandade en grogg innan vi drog hahaha , måste ju bli lite varm i kroppen innan man drar vidare förfan . Nej men iallafall så skulle vi dra till en fest vid strandallen i tyresö , så påvägen dit så mötte vi niklas fyra polare och dem hängde med . Så kom vi iaf till festen och så när vi kommer dit är det värsta kaos , hon som bor i huset är inte ens där och det såg ut som värsta soptippen alltså , jag skojar inte det låg sopor överallt och va allmänt jävla äckligt :O Plus att de va så mycket folk så vi fick inte plats nånstans förfan . Så hittade vi ett bord o stolar ute på altanen o satte oss där och sen ikommer några killar från festen och börjar jiddra om att vi inte får vara där typ lalala . Så dem sa att vi skulle dra om en kvart . Men iaf så sitter jag bredvid älsklingen där vid bordet och så kommer en kille vid namn nånting HULTMAN och e skipackad och går fram till niklas och tycker att niklas garvar åt honom . Så han tänker börja slå niklas och sparka o shit , jävla idiot säger jag bara . Så jag ställer mig emellan dem och skyddar älsklingen och sen drar vi alla därifrån . Aja sen åkte Felicia till danne och milly åkte hem . Jag och niklas gick hem med hans polare mange och anton . Helt kaosad kväll säger jag bara , fyfan jag som trodde att valborg skulle vara skitnajs iår , men fan vad fel man ska ha hela jävla tiden .  Mest arg e jag på den där jävla snubben som skulle slå niklas , han hade fan inte gjort ett piss , bara sagt tja och så log han lite och då tyckte den där jävla snubben att han garva åt honom ... så jävla omogna vissa killar är nufötiden , dem bara söker bråk . Jag ska ta ett snack med den där HULTMAN om jag ser honom , idiotfan . Nej nu e jag aggressiv haha ;D Men hoppas ni hade en såååååå mycket bättre kväll än vad jag hade igår . Nu har jag iallafall precis duschat och ska nog bara ta det lugnt idag , funderar på att kanske färga håret också :) Puss sötbullar !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är definitionen av en fjortis. grattis.

2009-05-01 @ 13:37:53
Postat av: Niklas

Sara e verkligen inte fjortis bara för att hon är blond ? Tror jag känner henne bättre hörru ...



Blev fan lite kaos men men kan ju inte alltid bli bra !



älskar dig alltiv vi.

2009-05-01 @ 14:09:08
Postat av: fells

Ursäkta hörru? Vad säger du om Sara? Vet du ens vem hon är. Jag är hennes bästa polare, jag vet precis vemhon är och hon är INGEN JÄVLA FJORTIS!



Haha Sara nästa år blir det E-tuna, right? :D <333

2009-05-01 @ 18:54:20
URL: http://enchriannevik.blogg.se/
Postat av: Niklas

nästa år blir de vad ? :O

2009-05-01 @ 21:59:48
Postat av: Sara

Eskilstuna på valborg ist , skönaste festerna där då . Och du ska med älskling ! :) Kostar typ ba 100 spänn och åka dit

2009-05-01 @ 23:00:45
URL: http://sesssssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0