Today

Hej bloggen . Idag vid elva så mötte jag Paulina i tyresö centrum och sen åkte vi in till stan . vi gick runt lite överallt och sen skulle vi hitta ett ställe att äta på , jag ville ha nåt nyttigt så vi kunde inte ta donken heller . Tror ni inte det var fullproppat verkligen ÖVERALLT . Aja men de slutade iallafall med att vi hamna på tacobar i slussen . Det var första gången jag åt på taco bar i hela mittliv haha . Aja men sen skulle hon träffa sin pojkvän och då så drog jag hem . Mådde sjukt dåligt när jag kom hem så då kom älsklingen över och gosa med mig , sen efter han gått så somna jag och vaknade ungefär nu haha . Sitter och äter nudlar med kycklingwok ! Ah jo förresten , det blev nästan inga bilder idag , hade inte med mig kameran . Puss



Kommentarer
Postat av: Martina - En frispråkig blondin med åsikter om det mesta;)

Hej:) Ja, det var smarrigt;P

2009-05-20 @ 09:18:41
URL: http://missisnorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0