Tråk

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
jaha..går ni redan ?älskar dig <3

2.
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
haha,men jag går bara in sen ,bara så du inte får panik xD

3.
Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Bara din !

4.
Vilket sms blev du mest berörd av?
jag tror nog jag gör de..inte säker.om jag inte gör de de sover jag hos dig älsk ! men troligen blir det nog hos pappa:(älskar dig

5.
Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
du kan ju svara iaf ?

6.
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
sara<3

7.
Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
vad sa han då ?

8.
Vad vill du höra mest av allt?
jag åkte aldrig till norge så jag har tid närsom och göra håret på dig :) e du klar med ditt hår ?

9.
Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
älskar dig me , otroligt mycket

10.
Din romantiska replik?
hejdu! :) hur är läget ?

11.
Vad skulle du säga om du blev bestulen?
haha inte söt bara knäpp :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Härlig lista :)

2009-05-11 @ 19:01:27
URL: http://nathalielieberth.blogg.se/
Postat av: Anonym

uscha då. hoppas allt blir bra ändå!

läser du paulinas blogg? :)

2009-05-11 @ 23:11:15
Postat av: Niklas

haha många sms från mej (a)





älskar dig <3

2009-05-12 @ 00:11:21
Postat av: Sara

haaha ja jag läser hennes blogg och tog testet från henne haha ;D

2009-05-12 @ 00:23:58
URL: http://sesssssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0