Update

Förlåt att jag inte skrivit så mycket så tänkte berätta lite .

14/5 - jag och älsklingen firade fyra månader så vi var och kollade på bio . Det var supermysigt ! Vi kollade på the uninwited , den var helt sjukt jävla bra. Rekommenderar den verkligen ! Sen åkte vi hem till mig och mös och sov .

igår 15/5 - Mötte upp Sabina och Louise vid halv 8 och sen så åkte vi in till Rix fm i kungsan , det var fullproppat med massa fjortisar . Man fick ju ingen plats nånstans så vi gick mest runt . Sen skulle dem på fest men jag orkade verkligen inte följa med för det var sjukt kallt och jag hade bara en kofta på mig . Men iallafall , på bussen hem så träffa jag Natta som jag inte tr'äffat på flera månader , vi bråkade egentligen haha . Men nu e allt löst , hon hoppade av med mig och så gick vi o käka på donken . Sen satt jag o spela Sims hela natten ..

Idag : Vaknade vid fyra haha . Jag e fortfarande jättetrött dårå . Natta kommer hit om nån timme  tror jag och så ska vi kolla på melodifestivalen , eller iaf jag (A) . Jag hoppas verkligen inte att Sverige vinner för låten är nog den dåligaste jag nånsin hört faktiskt , Så jag hejar på England , inte för jag hört den låten men för att min syrra bor där så haha ! Nej nu ska jag nog gå och duscha ,puss på er !

Kommentarer
Postat av: Niklas

14/5 mysig dag :) <3

2009-05-17 @ 12:12:50
Postat av: Sara

ja helt grymt mysig dag :) <33

2009-05-17 @ 17:28:35
URL: http://sesssssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0