wakey wakey babies

GODMORGON ! Älsklingen sov ju som sagt här inatt och vi låg o snackade om livet mm till fem imorse haha , men det var mysigt . Vaknade iallafall för en timme sen av att han skulle dra för hans syrra fyller år , Grattis Josefine !!  Nu har jag precis ätit frukost , men usch vad jag har börjat hata att äta när jag vaknar , man vill ju behålla den där tomhetskänslan i magen hela tiden . Tänkte gå och ta en dusch nu , ikväll blire inflyttningsfest hos min kusin . Haha men alltså de e ingen direkt fest , släkten kommer vara där ... Puss på er och hoppas ni får en bra dag !


Kommentarer
Postat av: A



ja den är jättesöt älskar att dne är rosa. Synd att jag inte gillar den bara hahaha.



Minns inte var jag köpte den (finns överallt tror jag) men det är en samsung som kostade ca 1700 kr :)

2009-05-09 @ 15:14:16
URL: http://alexandradr.blogg.se/
Postat av: Anonym

gillar du din klädstil?

2009-05-09 @ 15:25:37
Postat av: Sara

Haah vadå gillar du din klädstil , dedär va mina sovkläder idiot . Jag går ju inte ut så . Shit vad folk påpekar saker

2009-05-09 @ 17:37:42
URL: http://sesssssan.blogg.se/
Postat av: josefine

tack :)

2009-05-11 @ 15:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0