23e september

Va på sös igår med Sabina för att kolla allt efter aborten o shit o se så att allt gått bra , det hade det dock inte . Har fått världens jävla livmodersinfektion så har jättejätte ont . Har iallafall slutat blöda nu och det e ju jätteskönt ! Fick två sorters antibiotika utskrivet , sammanlagt med alla tabletter jag äter så ska jag äta 7 tabletter om dagen , fy satan vad svårt det är att komma ihåg HAHA . Idag har jag bara varit i skolan , gjorde misstaget att gå och lägga mig efter duschen så kom nästan försent . Efter skolan va jag med Milly ett tag och målade hennes naglar o så och sen gick jag och la mig . Sov från klockan ett till klockan sex och vaknade sen med äckligaste smärtan i höft/mag området men det gick över efter ett varmt bad . Nu sitter jag iallafall här och har precis ätit banan med chokladsås . Börjar elva imorgon , har prao med Sabbi på kebaben i centrum så det ska bli ... ehm intressant , får se hur länge vi pallar jobba där . Trivs vi inte där så ska vi nog börja jobba på Coop med Milly . Nej nu ska jag nog skita i den här jävla datan och lägga mig i sängen och kolla på tv. E äckligt trött faktiskt . Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0