28/9 och 29/9

Gårdagen och idag alltså .

28/9 : Va i skolan som vanligt och så och efter det så åkte jag hem och bara tog det lugnt , skulle egentligen till optikern på stureplan men orkade inte åka dit för va helt slut efter skolan , så mamma bokade om tiden . Vid halv sex så kom Milly till mig och så bestämde vi oss för att gå ut och gå , vi tog en runda på typ 1 tim och 30 min och kände oss sjukt nyttiga . När vi kom in så hoppade vi iprincip på chipsskålen och bad mamma om pengar till pixzza . Så pizza blev det , på hörnet . Somnade rätt tidigt efter det också .

idag 29/9 : Vaknade upp vid typ halv tio och fattade verkligen ingenting , jag skulle ju vara i skolan nu . Va verkligen helt borta och såg att mamma hade ringt och så . Men så det blev ingen skola iallafall . Smsade Milly och frågade om hon ville följa med mig till optikern efter skolan eftersom mamma hade bokat om tiden till idag och det kunde hon . Men hon kom vid tolv istället . Vi skulle baka kladdkaka innan vi skulle dra men den blev ju för helvetes jävla bränd alltså men den va god på botten hahahah . Sen åkte vi in till stan och optikern och jag klarade av att sätta in linserna woho efter typ 40 min , men det var skönt för då fick jag med mg provlinser hem . Så ska greja lite med det nu . Aja iallafall efter vi varit där så åkte vi fram och tillbaka till fruängen för att vi skulle möta pappa och få pengar typ en timme senare . Mötte pappa , fick pengar , åt pizza (idag igen ) på kungshallarna och sen åkte vi till centrum och där väntade jag med Milly på hennes buss och sen gick jag hem . Nu sitter jag här och funderar på att gå och bada och sen kolla på tv . Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0