30/9

Hejsan . Dagen har inte varit märkvärdig alls . Hade orientering på idrotten men vi gjorde ju inte så jäkla mycket . Hittade lekgrejer på en fotbollsplan som va träningsapparater haha , vet inte hur jag ska förklara . Milly följde iaf med mig hem efter skolan och så åt vi , sen skulle hon dra och då mötte jag Sabbi och drog till praostället för vi skulle ju få våra extremt snygga coopkläder men han som vi skulle få dem av skulle precis gå hem så vi får göra det imorn istället. Sen träffade jag Abra och så chillade vi lite , nu har han åkt hem och nu sitter jag här och smällde precis i mig en kexchoklad och ska äta snart , klyfpotatis,kött och bearnaise sås , sjukt gott ! Skulle egentligen träffa Annie idag men glömde helt bort det , så vi ska ses imorn istället , förlåt gumman :( Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0