Dagens samhälle ?!

Jag blir så jävla trött på dagens samhälle , allt handlar om utseende nuförtiden , de e helt sjukt . Såg en 13årig tjej som skrivit på sin blogg att hon tyckte hon hade tjocka lår och ville ha tips för att få dem smalare , och allvarligt den där bruden va den smalaste jag sett på länge . Jag blev tårögd faktiskt . När man e 13 ska man inte tänka på att banta . Jag hatar dagens ideal , det förstör så många . Sen allt jävla våld hela tiden , folk blir mrödade , knivhuggna , misshandlade . Alltså vad är det här för värld vi lever i ? Jag förstår inte ens hur man kan tänka sig att ens skada en människa , jag har aldirg i hela mitt liv skadat en människa och skulle aldrig göra det heller . Fyfan och det där som hände Therese Johansson Rojo var ju bara droppen , tjejen blev strypt till döds pågrund av avundsjuka , förstår ni ? Jag förstår iallafall inte , hon hade hela livet framför sig och va en så underbar tjej . Och nu kommer vi till en annan sak , djurmisshandel . Läser nästan dagligen om folk som slagit sina djur och gjort så sjuka saker som jag inte ens vill nämna här . Hur jävla känslokall får man vara egentligen ? Nej många människor behöver tänka om . Jag e inte världens perfektaste jag heller och sitter inte och tror att jag ska förändra världen men jag blir så ledsen , ledsen på all skit som händer . Flera oskyldiga människors liv går till spillo varje dag för att psykpersonerna e lösa. Usch . Det var allt jag ville säga . Tänk till innan ni gör dumma saker .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0