Måndag och hemma från skolan

Hej . Seg dag idag alltså . Gick och la mig vid tre igår och gick upp klockan sex , ni anar inte hur nära det var att jag stannade hemma eller somnade om iallafall . Fyfan vad äckligt jäkla trött jag var .. usch . Men tog mig till skolan endå , vi hade bara två lektioner så det var rätt chill , flumma runt med Malin som satan haha , störda i huvet e vi . Aja jag kom hem för kanske tio min senoch tog några bilder på mig , tänkte visa hur jag ser ut idag haha . Fick nåt bett på halsen/bröstet när jag va påväg hem , nån jävla fluga eller nånting , så nu ser de ut som jag bränt mig på nånting för de kliar och e helt rött . Aja de lär ni ju se på bilderna haha . Tänkte fixa till mig lite nu och sen dra till baby . Oh juste mamma står och bakar bullar hihi , mums yummie ! Puss




Där ser ni bettet haha eller vad det nu var.

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra onsdag? (:

2009-09-09 @ 13:33:56
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0