Panikattacker

Hej . Förlåt att det blivit dålig uppdatering men har bara inte orkat , e så tråkigt när jag bara kan ta mobilbilder :/ Usch igår va jag så himla rädd , helt plötsligt börjar mitt hjärta slå jättefort och jag fick största panikattacken , kunde knappt andas . Somnade inte förrän tre för jag va så himla rädd. Sen nu idag så har det fortfarande slagit jättefort så mamma boka tid hos vårdcentralen . Där gjorde jag EKG och prover och sen snart ska jag på ultraljud för hjärtat . Han sa också att han hörde konstiga ljud när han lyssnade på hjärtat , usch det här är så obehagligt .. Får svar om en vecka och då ska jag också på ultraljud . Fick tabletter utskrivna medans , betablockerare typ som gör att hjärtat inte kan "brusa " upp så mycket . Alltså fyfan , jag e äckligt rädd just nu. Aja dagen har varit lugn som vanligt , va i skolan och hade hemkunskap , haha vi gjorde blugarisk linssoppa och scones . Det var faktiskt riktigt gott . Nej nu ska jag gå och varva ner lite , e så jävla uppstressad och orolig . Baby va precis här också förresten ! Puss på er !

Kommentarer
Postat av: saga

taack, det värmde verkligen :D

blir super glad av sånna kommentarer :D

men vad har du för dej då? :)

2009-09-09 @ 19:08:54
URL: http://sagaaa.blogg.se/
Postat av: Malin

stackars baby <3

2009-09-10 @ 00:21:44
URL: http://itsnotyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0