Tvingad att blogga

Jävla kladdkakan tvinga mig till att blogga så ehm jag får väl börja göra det igen då .. inte för att jag har nåt så värst intressant o skriva om men men haha ! Jag och melina har verkligen sämsta humorn som fan , tjockisbarn e vi också haha , men vad vore livet utan choklad?! Ingenting , de hade inte varit värt o leva då alltså , eller jo men så säger vi nu iallafall . Jag e totalt överflummig för jag bara suttit hemma hela dagen , gick och la mig klockan fem imorse för jag va ute med en tjejkompis hela natten , men de va mysigt , snacka gamla minnen o så :). Gick inte till skolan idag för hade sån äcklig mensvärk , buhu synd om lilla mig ... Just ja en sak till , jag kommer bara kunna ta bilder med min mobil eftersom jag inte har nån kamera nu och de kommer bli skitdåliga bilder men bättre än inget vaaaaa ? Puss på er knasungar .


Hon som tvinga mig börja blogga igen , melina chokladtårta !


Kommentarer
Postat av: melina

klart du ska blogga lilla chokladkakan ! vill ju läsa om ditt tjockisliv o våran roliga humor ? ;D HAHA

2009-09-07 @ 22:04:39
URL: http://melinaguelli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0