Påskmiddag

Tjue . Anni sov ju som sagt här igår och ja när vi vaknade gick vi direkt ner och köpte hårfärg eftersom hennes hårfärg va rödaktig och min va lite gråaktig .Så ja vi färgade håret på varandra och resultatet blev skitbra ! Sen drog vi in till stan och Anni köpte löshår osv , mötte sedan upp Felicia och Anni drog hem . Felicia skulle nämligen följa med mig på påskmiddag i Nacka hos min morbror och mina kusiner. Så vi drog dit och åt och fikade,gick ut med hunden osv :) Mysigt ! Sen drog vi vidare till Gustavsberg och skulle på en fest där . Drog dit och va där i 20 minuter ungefär , hade ingen dricka eller nånting och ville inte snylta Ha Ha . Aja nu e jag hemma iallafall och ska äta något tror jag ! Ciao

Bilder i ordning














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0