Gårdagen och idag !

Tjue ! Tänkte berätta lite om gårdagen . Det började med att Linda kom till mig och så käkade vi och fixade oss osv osv . Sen mötte vi Martina och drog till en fest i strand . Det var ganska kul faktiskt , men sen skulle Robin , Linda , Martina och Isse vidare till en 20års fest på Gudö och det hade jag ingen lust till , kände mig alldeles för onykter för att kröka mer . Så jag drog hem . Det var inte så kul att vakna idag alltså , vaknade upp med världens huvudvärk och har haft det hela dagen nu . Anni var här några timmar men nu har hon dragit och snart kommer Felicia hit också . Just ja , Anni och jag planerar att göra en sak innan sommaren , handlar om att göra en sak på kroppen , höhöhö men det förblir hemligt . Ciao






Dagens låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0