Sminkning två på natten .

Hej . Igår natt hade jag så tråkigt så jag började sminka mig , tänkte hitta på en ny look . Och det blev mycket rosa , väldigt mycket .. har inte tyckt om rosa på smink men det här blev faktiskt väldigt lyckat . Sen målade jag ögonbrynen till en helt annan form också , intressant hmm ! Aja bjuder på lite bilder .






BAS : Dream matte mousse nr 30
Maxfactor facefinity puder 05 sand
Isadora pinky peach blush

ÖGON : Highlighter Sympathy från face under ögonlocket .
Maxfactor blooming passion den ljusrosa över hela ögonlocket och i ögonvrån
Maxfactor blooming passion ,den mörkmörkrosa från mitten av ögonlocket upp till ögonbrynet .
Isadora Eye shadow palett den ljusblåa , längst fransraden på ögonlocket .
Maxfactor Kohl pencil black längs tårkanalen .
Maxfactor masterpiece mascara .

ÖGONBRYN: Le Crayon Khol Brun från Lancome.

Läppar :
Nr 1. Lancome Rouge a levres color fever i färgen S.O.S Pink .
Nr 2. Loreal Glam shine Rose crystal .
Nr 3. Dior Addict Ultra Gloss Reflect Nr 517.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0