Update från igår

Hej . Tänkte berätta lite om gårdagen , på kvällen alltså . Det börja med att jag ställde mig och bakade kladdkaka till mig och Anni . Sen när hon kom hit så åt vi middag och kladdkaka efter det . Sen hade vi ingenting alls att göra och då var klockan typ 20.00 , så vi bestämde oss för att slinga hennes hår . Det tog en jävla tid , höll på med slingorna i säkert två timmar för det skulle bli så bra som möjligt . Och det blev verkligen sjukt snyggt , jag vill också ha Annis hårfärg ... haha men i sommar då jävlar ! Nu har hon iallafall dragit och jag sitter och har det jävligt tråkigt här hemma . Tänkte gå och bada och lägga en ansiktsmask och hårinpackning , yes så blir det ! Puss
Bakbilder






Resultatet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0