ÅHH KOLLA VAD JAG HITTADE , MINNEN :D

Jag kom nyss hem , har precis varit och storhandlat med mamma och Brittie . Vi handlade hur jäkla mycket som helst och så handlade vi saker åt Annabelle och sofia som kommer imorn . När vi stod där vid barnmatsburkarna så hittade jag det godaste som finns (okej nästan ) , katrinplommonpure för småbarn :D Som jag älskade när jag va mindre ... så nu sitter jag och äter det och mmm de e så himla gott !!! Väntar på middagen som e i ugnen nu , fiskgratäng som jag älskar . Ska börja städa snart ... har inte gjort det än eftersom vaknade vid tre typ och har varit och handlat sen typ fyra . Puss


Hehe mysig text på förpackningen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0