Dagen har spenderats i nacka forum.

Hejsan . Jag vaknade klockan tolv och då blev de till o fixa sig jättefort och sen åka först till högdalen och möta pappa och få pengar , sen direkt till Nacka Forum och mötte upp Anni . Vi gick runt i massa affärer och jag hittade min efterlängtade jeansjacka , sen gick vi och åt , Anni åt Tacobar och jag åt Burger king .. hehe . Sen kollade vi mer i affärer och hittade förresten världens underbaraste smyckesbutik , så fina smycken i alla underbara färger , mycket av min favoritfärg på sommaren , turkos ! Åh vi va där inne jättelänge och jag dog nästan för allt var så fint och man ville bara köpa allt haha , köpte inget idag men blir kanske en tripp dit imorn och köpa nåt armband :). Sen gick vi och köpte glass och satte oss i solen , åkte därefter hem . Det var jättemysigt att träffa Anni eftersom vi inte setts på länge nu :/ . Aja nu på kvällen har jag inte gjort så mycket , va nere med mamma och handlade , vi handlade en varsin hudkräm , mat ,tidning osv ! Nu sitter jag här och tänker .. på en speciell person .. men det vet alla väl redan eftersom alla inlägg handlar om D höhö :) Tänkte sova snart , imorn ska jag med mamma och Amanda till tandläkaren och sen med dem till centrum och shoppa lite ! Fick en film med i tidningen jag köpte , tänkte kanske sätta på den nu . Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0