Fly away

Jag vill åka bort , flytta nånstans långt härifrån . Jag har allt för många minnen här .. sverige i mitt hjärta föralltid men jag klarar inte av det . Klarar inte av att se dig och ditt lyckliga , perfekta liv . Det där såret äter upp mig inifrån och jag kan inte göra nåt åt det , det enda är att glömma . Men jag vill inte det .. och det går inte ... jag vill aldrig glömma dig , du finaste människa som gjorde mig till världens lyckligaste tjej . Det enda som är kvar nu är minnen och ett krossat hjärta , och det är mitt fel . Jag som gjorde alla val ... det kunde ha varit bra nu . Misstaget kommer jag behöva leva med hela mitt liv , för det är det dummaste jag har gjort .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0