Gårkvällen med sandra.

Hej . Tänkte berätta lite om gårkvällen , inte för att de e så mycket att berätta men haha:). Ja efter jag och Sandra fixat klart oss så drog vi till Stoffe på Östermalm som hade chillkrök typ , det var trevligt , sjöng singstar , drack osv :) Va inte där så himla länge så sen drog jag och Sandra åt olika håll hem  . Det var en trevlig kväll ! När jag vaknade så mötte jag pappa och fick pengar och så mötte jag upp Sandra hos henne och så gick vi och åt mcdonalds sen upp till henne en stund . Nu e jag hemma iallafall och e helt sjukt seg i hela kroppen , ska äta snart och sen ska mamma slinga mitt hår . Förresten solade en stund på balkongen och har redan fått färg :D Puss








Blev inte så mycket bilder igår men men .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0