Hemskt

Igår var en riktigt hemskt natt ... hörde ord jag aldrig trodde jag skulle få höra . Min framtid krossades . Du som jag aldrig trodde skulle svika mig ... jag måste vara stark i det här endå . Iallafall jag somnade inte förräns vid fyra/fem för jag låg och hade värsta panikattacken jag nånsin haft . Sen somnade jag och vaknade klockan 8 och gick ut och rökte och åt en banan och sen somnade jag igen och vaknade vid 14.00 . Idag har jag inte haft nån matlust alls pågrund av vad som hände inatt så har inte ätit nånting . Tränade precis med syster , en träningsdvd , det var skönt och jag kände mig levande . Du du du i mina tankar hela tiden ..


En fin dag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0