Vrida tillbaks tiden .

Jag önskar jag kunde vrida tillbaka tiden,önskar jag kunde göra det jag gjort ogjort. Förlåt min älskade , du är guld värd.Det är synd att man inte agerade annorlunda när det väl gällde. då kanske jag hade haft dig kvar nu . Du e den enda jag ser en framtid med .Du har flyttat in i mitt hjärta , där kommer du alltid bo.Jag tänker aldrig renovera.Jag tänker på din trygga famn hela tiden , i den vill jag vara föralltid,känna din trygghet och ovärderliga närhet . Jag har börjat tänka annorlunda nu .. att man ska vårda det man har . Som nu , jag skulle ge vad som helst för att få hålla om dig, verkligen vad som helst . Jag önskar mig ingen födelsedagspresent eller julklapp , i wish me you . När varje andetag kändes som det sista så fanns du där , hur ska jag klara mig nu? Paniken smyger sig på varje dag , panik över att jag förlorat det värdefullaste som finns, DU . Förstår du inte ? Jag klarar mig inte utan dig .Förlåt


Kommentarer
Postat av: natalie

vad har hänt? :(

2010-06-22 @ 23:36:15
URL: http://jagheternatalie.blogg.se/
Postat av: Sara

Mycket ... väldigt mycket :/ Hoppas du mår bra gumman !<3

2010-06-23 @ 04:13:07
Postat av: natalie

Vi måste ses och snacka, du verkar inte må så bra! :( <3

2010-06-23 @ 17:10:24
URL: http://jagheternatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0