Igår och idag

Tjue . Gårdagen spenderades med Anni på akuten , ja vi va på vårdcentralen här i tyresö först för min magsmärta , men dem kunde inte hitta en förklaring till varför jag hade ont så vi blev skickade till akuten . Det var ju jävligt roligt , satt där och vänta i två timmar innan jag fick träffa en gynekolog , en manlig gynekolog ... satan det var pinsamt ...! Men men han kunde inte heller hitta en förklaring så ja jag blev hemskickad . Men det var ju najs att vi fick taxiresor gratis (; Sen färgade jag Annis hår när vi kom hem . Eller ja jag färgade hennes utväxt .. och ja det blev gult ... Så hon ska färga sitt hår brunt istället , aja hon sov iallafall hos mig . IDAG : Vaknade ju upp med Anni så vi drog först och åt kebab på grillen och sen åkte vi till haninge centrum och köpte skor osv . Sen åkte jag till bebis i väsby och va där till tio och nu e jag hemma :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0