Jakan och Värmdö

Hej . Dagen började med att jag åkte och va med några i Jakan , rökte vattenpipa och chillade , va riktigt mysigt faktiskt ! Sen åkte jag och mötte Felicia och så åt vi på hörnet och sen gick vi hem och fixa oss hos mig. Vi hade ingen aning om vad vi skulle göra men vi bestämde oss för o åka till värmdö på krogen . Väl där mötte vi upp några polare och så satt vi och pratade , drack lite och hade allmänt roligt . Men hemvägen var roligare Ha Ha .. Aja sluta iaf med att vi vänta i slussen i typ en timme på nattbussen och så gick vi av vid statoil sen och köpte korv höhö . Nu ligger Flisan o sussar och snart ska jag krypa ner bredvid henne . Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0