mysdag på värmdö och första tatueringen gjord

Hej ! Dagen började med att jag försov mig , stressade som en idiot till centrum och mötte Felicia , sen åkte vi ut till värmdö där vi träffade Jesper och Adde . Ja dem skulle ju tatuera oss , eller ja Jesper skulle tatuera oss . vi bestämde oss för att ha likadana tatueringar , två hjärtan på handleden som sitter ihop som ringar . Så gjorde vi det , Felicia blev tatuerad först , och sen jag , och snacka om att jag var nervös . Det kändes som att hjärtat skulle hoppa ur mig så nervös jag va . Men det var faktiskt inte så farligt , gjorde skapligt ont men men . Aja efter det så åkte vi runt lite med killarna i bilen och också sen hem till Jespers farmor och tog det lugnt i nån timme . Sen drog vi hem . Så ja sjukt mätta och belåtna och jävligt nöjda sitter vi hemma hos mig nu och tar det bara lugnt . . Nej nu blir det tv . Puss

P.s Jag skakade till väldigt mycket när han gjorde den så den är lite ojämn nu och sen så kunde vi inte göra linjerna tjockare än för min hud var så uppsvullen . Men det ska vi fixa så fort som möjligt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0