Stan och Kista

Tjue . Känner att det blev en väldigt sen uppdatering idag höhö. Sitter som en o annan liten soffpotatis i min morgonrock nu . Dagen började iallafall med att jag mötte upp Skarnäs inne i stan och så käkade vi på kungshallarna och gick sedan och kollade i lite butiker , supermysigt . Sen mötte jag upp Felicia och så tog vi en efterlängtad fika på waynes . Efteråt så åkte vi till Kista för att kolla lite i affärer eftersom allt i stan stänger tidigt , fick iallafall med mig en söt tröja . Aja sedan åkte vi hem till Felicia och efter till Donken . Nu ligger hon och sussar i min säng och jag sitter här , som den nattugglan jag är. Nu börjar jag se suddigt så det blir nog en cigg sen borsta tänderna osv och sen gosa ner mig i sängen med kissen . Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0