Kokhet dag spenderades på värmdö med Anni

Hejhej . Vaknade vid nio idag och duschade , åt frukost osv . Sen mötte jag upp Anni halv elva i Gullmars . Därefter åkte vi ut till Värmdö(gustavsberg) eftersom jag lovat att följa med henne på en sak . Så när vi kom dit så hade vi ungefär en o en halv timme på oss o göra nånting så vi köpte en pastasallad och satte oss och åt och pratade , jättemysigt. Sen drog vi till läkaren och gjorde de hon skulle göra , sen följde Anni med mig hem och så nyss har vi suttit och solat på min balkong i typ en timme . Nu har hon dragit och jag tänkte antingen gå ut och gå eller dra igång ett träningsband . Förresten sjukt varmt det var på bussarna osv idag ... helt sinnes . Puss











Vi hade Hawaian Tropic Oil på oss så därför är vi så glansiga .

Kommentarer
Postat av: simone

Vaarmt kan man säga att det är idag ja ^^sitter i en bil och svettas, yey!

2010-05-22 @ 15:17:10
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0